Het resultaat van Procesmanager
Procesmanager – Klanttevredenheid door gestroomlijnde, vanuit de klant bedacht orderproces, adequate informatiesystemen, een heldere structuur en een vanzelfsprekende samenwerking binnen de gehele organisatie.
Procesverbetering noodzaak
Tijden veranderen, technieken veranderen, klanten veranderen; gevolg is dat bedrijfsprocessen continu aan verandering (moeten) onderhevig zijn. En continu verbeterd moeten blijven worden om de prestatie op gewenst klantnivo te houden.
Logica terugbrengen
Waarom doen we in ons leven zo vaak dingen die niet logisch zijn? Omdat we mensen zijn. Maar in het bedrijfsleven varen we over het algemeen juist wel bij logica.
Procesdenken stimuleren
Procesmanagement zorgt voor de beheersing van organisatieprocessen. Die processen zijn onderhevig aan veranderingen. De belangrijkste taak van een procesmanager is het op een goede manier implementeren van veranderingen binnen de organisatie.
Proces is Samen
Een proces is een samenwerking tussen verschillende mensen.Samenwerken is niet altijd vanzelfsprekend. Procesdenken stimuleert samenwerking.