procesverbetering – slimme klantgerichte processen

procesverbeteringProcesverbetering – Klanttevredenheid door gestroomlijnde, een vanuit de klant bedacht orderproces, adequate informatiesystemen, een heldere processtructuur en een vanzelfsprekende samenwerking binnen de gehele organisatie.


Procesverbetering is noodzaak geworden. Tijden veranderen, techniek verandert, klanten veranderen; gevolg is dat bedrijfsprocessen continu aan verandering onderhevig zijn. En continu verbeterd moeten blijven worden om de prestatie op gewenst nivo te houden.

Procesverbetering is bewustwording

Hoe hoog zijn onze fout- en faalkosten én wat zijn de oorzaken? Waar kan ik mijn proces efficiënter inrichten? Hoe kan ik slimmer voldoen aan de vraag van mijn klant? Hoe kan ik door samenwerken met minder inspanning hetzelfde resultaat te halen? Procesverbetering is noodzaak.

Concurrentie zorgt ervoor dat er veel verwacht wordt van uw organisatie. Klanten zijn veeleisend en vragen korte reactietijden. U moet gericht blijven op beheersing van kosten en risico’s. Uw bedrijfsdoelstellingen moeten zo effectief mogelijk gerealiseerd worden. Uw klant mag geen last hebben van de structuur van uw organisatie.

Om uw klanten op de gewenste manier te bedienen en uw bedrijfsdoelstellingen te halen, is het noodzakelijk te kijken naar uw primaire processen en uw bestaande structuur. Ik ben in staat u te helpen met het verbeteren van uw primaire proces. Klanten en zijn wensen worden centraal gesteld en vandaar wordt het proces verbeterd. Procesverbetering is geen eenmalige actie, maar vraagt om een continu verbeterproces.


Contact

Heeft u vragen of wilt u om een andere reden in contact komen? Heeft u behoefte aan slimme klantgerichte processen door procesautomatisering? Heeft u een aanstaande ERP implementatie? Belt (06 14 27 19 97) of mailt u gerust voor een vrijblijvende afspraak.